3 månader med min pöjk <3

Idag är det den 4 augusti och det betyder att jag och min pojk firar 3 månader. haft 3 underbara månader tillsammans med både skratt och tårar och fler ska det bli, älskar dig<3. Igår blev det en sväng hem till Sköldenborg med Markus och dricka lite, satt ute i det fina vädret. Frammåt kvällen kom Rickie in och hämtade mig och Markus så drog vi ut till Dragsmarks pub och träffa Jimmy Karlsson m.m.. sen blev det hem och nana. Idag har inte hänt så värst mycket Markus drog till Göteborg vid 8 sen har jag och Tony kollat film. Har även städat lite smått så nu är det jätte fint här i lägenheten hehe. Ikväll blir det att dra ut till Bokenäs på ellinorspelen och kolla läget, kan säkert bli kul aldrig hört talas om det förutså  hoppas på det bästa. Yeye nu ska jag iallafall ta mig en dusch sen besöka systemet byebye
 
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0