just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

 
Idag stod körning på schemat. Så begav mig ut med mammsen. Körde till Skredsvik förbi Saltkällan mot Hogstorp, tankade lite sedan in till Skredsvik igen bort till Rotan och in till torp. Sen drog vi in till stan och käkade på museeumet med pappa. Satte mig sedan på körskolan och pluggade en stund. Sen hem igen körde lite till och sen la jag mig och kollade på Hannah Montana hhahaa.. Markus kom hit en stund så kolla vi yttligare en film innan han var tvungen att dra hem stackarn börjar 5 imorn bitti -.-. Imorgon ska jag til Henån och klippa mig och färga håret ojoj får se hur detta kommer sluta antigen blir jag nöjd eller så blir det katastrof men det väntas att se imorgon. Godnatt..
 
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0