never look back

 
Ligger jusst nu hemma hos älsklingen medans han åkt och jobbat. Stackarn fick åka klockan 5 imorse.. Själv fick jag sova kvar en stund tills det var dags att dra till körskolan. Idag körde vi landsväg, gick faktiskt rätt bra, bara detta med den jävla växlingen som inte vill ge sig.. får inte riktigt in rätt växel och när jag kollar ner så börjar jag vingla och idag körde jag upp på trottoaren hahahaha fyfan! har även svårt att hålla hastigheten. Ska jag köra i 70 håller jag antingen 60 eller 80 men men det kommer det kommer. Ska nu strax bege mig till jobbet börjar 10 och slutar runt 6 skulle jag tro har stängning idag -.-. Efter jobbet blir det antaglingen hem övningsköra lite sen försöka bränna en ny cd-skiva. Har körlektion 7.15 imorn igen och då blire att köra stadstrafik hjälp..nervööös! Igår fyllde älsklingen 20 så köpte en tröja till honom och gjorde en cd-skiva, sen käka vi på Måna-Lisas tillsammans med Albons men då fick han bjuda mig för jag är nu helt pank hhahahhaaa... yeye ska käka frulle nu sen bege mig bort.
 
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0