I wonder if you know how much you mean to me?

I fredas var det jobb, hade öppningen så var bara att pallra sig upp klockan 5 och bege sig till förskolan. Gick från jobbet runt klockan 2, besökte systemet och sedan drog jag hem med 3 bussen. Duschade och fixade mig, sedan kom Frida och Emelie. Runt klockan 7 körde moster + familj bort hos till Rickie. Satte oss och börja dricka, efter ett tag började komma mer folk en efter en kom dom ingåendes. Kvällen var helt okej fasst den slutade tyvärr inte lika lyckligt som jag tänkt mig. Det slutade med bråk och en hel del tårar.. vaknade till liv idag runt klockan 11 bakis och trött.. åkte och käkade på rotan med Rickie, Mange, Jimmy och Alice. Sedan åkte jag hem la mig i sängen för att vila lite och somnade dirr.. sov till klockan 7 -.- gick över till moster och har sedan tillbringat kvällen där med lite tv tittande. Kände att jag behövde lite sällskap, ville inte vara själv efter allt som hände igår ''/. Nu är klockan över 1 och jag ska nog snart ta och dejta kudden, inte speciellt trött men har inget bättre för mig. Imorgon kommer frugan hit och myser med mig, hoppas på fint väder så vi kan sola och kanske ta ett dopp i havet om det inte är för kallt.
Annars får det bli poolen hehe.
 
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0