jullan är tillbaka titta, läs och njut.

 
hahhahaa nu var det fan årsen ja skrev sist.. men har typ gett upp denna skiten, har faktiskt ett liv without my computer tro det eller ej.. iallafall inte skrivit sen april alltså 3 långa månader sist jag skrev några rader på denna fantastiska blogg. Too bad men men thats life you know. Så vad har jag haft för mig dessa månader då? joo har vart utomlands, har hunnit med både Istanbul med familjen och sedan Aya Napa med frugan awsome resa vill jag lova!!!! hoppas snart det blir en resa till. Sedan har jag även skaffat pojkvän vid namn Markus Johansson. En söt liten pöjk som jag nu vart tillsammans med i 2 månader och 18 dagar<3. Håller även på att ta körkort går la sisådär men frammåt iallafall men dröjer nog ett tag till innan Jullan kommer körandes ute på vägarna. Jobbar fortfarande på Parkens förskola och nu under sommaren har jag heltidsanställning så tjänar fett med money! så får allt bli en 3dje tatuering och en resa mot varmare ställen efter sommaren. Nu ska jag strax ta och dejta kudden för att få nya krafter till en ny arbetsdag imorgon då jag ska stänga -.- sedan på fredag blir det fest hos Rickie som fyller 21år idag, ett stort grattis till honom! ska försöka ta tag i detta med bloggandet igen men kan inte lova något men vi får väl se hur det går. Bye
 
// J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0