mys söndag

 
vaknade runt 1 idag, värdelös tid men men..ringde min kära vän Frida som kom ut vid 4 tiden kollade på vi hade iallafall tur med vädret igen och mölade ostbågar i mängder haha, sen kom även Rickie ner och hälsade på. Runt 8 tiden drog vi på roadtripp till Trollhättan tänkte kolla på fyverkerierna  som skulle skjutas, men så kom regnet och vi drog hem igen vid 10 tiden.. jag som så gärna ville uppleva den ljuva stämmningen under alla dessa fina undervärk. Men får satsa på nästa år istället. Körde hem Frida och fortsatt sedan bilturen hem till mig där jag och Rickie satte på vi hade iallafall tur med vädret igen, för andra gången för han hade inte sätt början hahha..Men sen blev jag så trött att jag inte orkade kolla mer så skikade hem Rickie och tänkte snart lägga mig för att få lite sömn innan jag ska upp och arbeta så tar väl och säger godnatt.
 
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0