Love always find a way..

Idag fyller min älskade Frida Magnusson 20år, ett stort grattis på dig! äntligen äru stor flicka, nu kan vi besöka Mårtens och systemet tillsammans woho haha.. välkommen till 20åringarnas paradis min fina prinsessa. Blev till att hjälpa pappa med städning i hyreshusen, damsög och tvätta trappor jobbigt men det var det värt tjänade 500kr. Men dom är redan slut för drog till torp med Emelie och Frida köpte mig rouge, strumpbyxor och lite alkohol.. hjälp vad pengar tar slut fort igentligen, eller iallafall för mig.. Blev sedan fika stund i stan innan jag drog hem igen. Tänkte övningsköra lite med pappa, men lite mörkt nu och regnet öser ner så sket i det. Blir nog till att tillbringa kvällen framför någon film skulle jag tro. På lördag blir det kräftskiva med älskling, albons, melle, adde, jenny m.m.. awsome! hyrt Dragsmarks byggdegård så det blir nog en lyckad fest hoppas jag. Nää nu tänkte jag käka lite mat, jävligt hungrig sen kankse se film med pappa om han är sugen. Hare gött haj.
 
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0