I miss you so much



 

Morfar du var den bästa. Som en bästa vän fanns du alltid där för mig. Men som ett ljus i mörkret slocknade du du bara mer och mer. Den 4/6-2008 var ljuset släkt och du försvann upp till himelen. Nu står jag här ensam kvar. Saknar dig enormt. Ser upp mot skyn och tänker på dig och undrar om du ser tillbaka på mig. Du ska veta att av alla stjärnor på himelen lyser du starkast!<3






Du var mitt allt. Du var den bästa katten man nånsin kan önska sig. kommer ihåg alla stunder då vi låg och myste i min säng, hur du krafsade på min dörr då jag hade stängt den, hur du jamade för att jag skulle komma till dig och du låg alltid i sängen och väntade på att jag skulle komma hem. Du fick mig att lysa upp. bara att kolla på dig mådde jag bra. Men du blev gammal och dålig. Så en dag fick vi avliva dig för ville inte att du skulle lida. Det var en av mina värsta dagar. Sakar tiden vi hade tillsammans i 14 långa år var du bara min. <3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0