Göteborgskalaset

Igår blev det en jävla massa körande med bilen, sedan thia mat. Frammåt eftermiddan satt jag, Frida & bastii hemma hos Frida och drack lite innan vi drog ner till Gbg. Vi tog bussen vid 7 och var framme 8. Väl nere gick vi för att leta upp Sammy, Salstam, pottas, Sebbe m.m.. Vi kollade på en grupp som spelade musik och sedan satte vi oss i en park och drack. Helt okej kväll med en hel del fylla.

Dessvärre gick tyvärr sista bussen hem vid halv tolv så när vi skulle hem stannde vi till på macdonalds för att käka sedan fick vi as bråttom hade typ 30 min till bussen gick och vi hade en bit kvar att gå. Hela gruppen splittrades och jag gick med Matthias, Gustav och Frida, hade ingen aning om vi var tills vi tillslut kände igen oss visade det sig att vi hade gått i cirklar -.- såå då fick vi springa... Hade då typ en 10 min kvar, men jag fick tag i en taxi som vi alla hoppade in i och vi hann som tur var med bussen.

När vi kom till Uddevalla gick vi från kampenhof till Rimmnersvallen för att hämta vatten hemma hos pottas. Sedan orkade vi inte gå såå ringde taxi. Kändes väldigt onödigt eftersom det igentligen skulle ta ca 20 min att gå. Men ist fick vi betala 120kr.

HAHAHHAHAHA !! men kvällen var helt okeejjj ändåå. Hade väldigt kul. Sååå nu taggar vi Göteborg på fredag igen.

Lite bilder från kvällen:





// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0