hahaha


Suttit & tjötat i skype med Bastii & PJ ett jävla bra tag nu. Assåå finns nog inga sjukare personer xD, helt övertrötta satt vi och letade massa random meningar. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Här är några av dom..

Det är ingen ide' att springa, jag springer fortare kåt än vad du gör rädd.

Fan vad du är snygg när jag är full , ska vi knulla medans jag fortfarande tål att se dig?

("Vinka till dig en tjej med pekfingret) Jag visste att om jag fingrade dig nog mycket, skulle jag få dej att komma!"

Klockan är nu 02.15 och jag är inte det minsta trött :O vad är detta? vill sova men kan inte. Lägger jag mig nu kommer jag bara ligga vaken i flera timmar.. Blir nog till att titta på butterfly effect.

Imorn bär det av till Vänersborg runt 12 tiden med Frida och Bastii, bastii ska på ett möte och Frida har ju äntligen fått sitt efterlängtande körkort. Såå snäll som hon är ska hon köra honom, och jag ska följa med som sällskap. Sedan blir det tillbaka till Uddevalla, göra sig iordning för att sedan frammåt eftermiddan/kvällen dra sig ner till Göteborgskalaset och bli fulla som as..Men lovar det kommer säkert balla ur som vanligt när vi är i farten -.-

// J









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0