igår = sup & idag = bakis !!




Blev tyvärr ingen bio igår, för att det regnade så istället film och mys hemma hos lilla My som Frida passar så där satt vi jag, Frida, Joakim och My käkade godis och drack cöla & kollade på Harry Potter och den flammande bägaren. Fick dock ha svenskt tal eftersom My inte kan engelska HAHHA , lät förjävligt men vad gör man inte för dom små liven.

Efter barn passningen drog Joakim hem. Jag och Frida begav hos hem till Bastii för han hade tydligen fest, men så kommer man dit så ligger Bastii, Pj och Mabäck och kollar tv och Bastii och Pj dricker öl , jävlar vilken FEST !

När filmen tog slut körde vi ölspelet. Efteråt körde vi jag har aldrig.. färgade även Eriks hår blondt, fattar inte hur han vågar och han var inte ens full åsså den pöjken galning xD blev en hel del drickande, blev en anig full och däckade runt halv 5.

Idag har det inte hänt speciellt mycket blev att käka pizza på Pingvin med Bastii, PJ, Mabäck och Frida, sedan drog jag hem, la mig i sängen dirr för huvudet bankar och jag är bakis.. har precis packat färdigt inför Italien också, så imorn åker med mamma på morgonen till Vänersborg och hjälper moster att flytta, sedan hem till min andra moster för att övernatta där, drar nämligen till flygplatsen runt halv 6 på morronen. Yeeyee nu ska jag återgå till harpan, döda mej vad det är beroende framkallande xD

// J









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0