jobb & slit hela dan varje dah

Tja Tja bloggen! Vaknade runt 8 för att dra med morsan till vbg och hjälpa min moster Pernilla att flytta. Shit jobbigaste jag gjort tror jag.. Minst 100 lådor som skulle ner från hennes lägenhet med typ tusen trappor -.-
sen när man fått ner allt ska man lasta in det i mammas bil och köra till hennes nya lägenhet där hon bor på 3:dje våningen utan hiss!!! OMG, sen flyttade vi även 8 hyllor och alla tusen saker hon samlar på assoo har nog aldrig sett ngn som samlar på så mkt skit som hon gör HAHAHA!
Jobbade och hjälpte till i 8 timmar minst, fyfan vad jag är duktig ibland

När jag kom hem käkade jag kvällsmat och la mej i sängen dirr kollade film, tände ljus och bytte lakan såååå mysigt!
Imorn blir det till att åka dit igen och fortsätta med flytten...

Sen får vi se vad man hittar på, min älskling kommer äntligen hem från Kalmar, så på måndag ska jag tillbringa dagen med henne innan hon drar till Grekland tillsammans med Amanda, that sucks a little men men thats life.. själv drar man till Italien på onsdag med moster, hennes man, mormor och mina kusiner kommer bli mysigt hoppas bara på fint väder. Hihi

// J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0