kankse på tiden man skriver?

Då gör man nu ett nytt försök att börja blogga. Var trots allt 5 månader sen sist jag skrev ngt.. soory my bad! Men nu ska det bli ändring på det. Kan börja med att säga att jag haft fullt upp och inte tänkt på att skriva. Såå hur ser mitt liv och mina vardagar ut nu? Joo det rullar på som det ska. Har haft en fantastisk bal med alla från Agneberg och en grym student vecka med mkt fylla.

Sedan kom sommaren och den har jag spenderat med mina underbara vänner. Jag har även hunnit med lite jobb på bibblan i stan, vart på crossVM, Liseberg, fjordfestivalen, fallens dagar och en hel del badande och solande och en massa festande. Nu till veckan är det Göteborgs kalaset så då blire nog att dra dit och kolla läget.

Pappsen har även varit i Tyskland och seglat hem våran nya segelbåt som vi köpt. En mkt fin båt,  såå nu blire till att ge sig ut till havs och segla. Mamma, pappa och jag har också köpt oss nya seglar jackor somo vi ska ha på oss hahaha.

En bild på våran segelbåt


Kul att klockan nu är 04.00 och jag kan inte sova -.- men blir väl till att krypa under täcket och försöka för imorn bär det av till staden med mamma och fixa medicin till mig och även dela ut lite cv måste ju fixa mig ett jobb nu när hösten kommer. Kan inte vara arbetslös allt för länge, pengar måste man ha för att kunna klara sig i denna hårda värld.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0