lever livet

Vaknade upp vid 8 tiden att grannen står och snickrar, det gjorde mig gött iriterad. Men somnade om och vaknade igen runt 1 tiden hehe.. Gick dåå upp och gick direkt ut och solade, låg nog ute i 3 eller 4 timmar, riktigt nice (Y) sen gick ja in och lagade lite mat, fick bli spagetti och bacon muums.

Efter maten gick jag upp och städade syrrans/brorsans rum..damsög, bytte lakan , slängde kläder. Sedan satt jag i en halvtimme och rensade svamp som vi fåått -.-

Nu ligger jag och lyssnar på musik och ska snart sätta på någon bra film. Imorn hoppas jag på fint väder för då blir det till att sola ännu mer. Har tyvärr inget busskort längre såå kommer ingenstans för tillfället så jag måste köpa ett nytt.

Har även bokat biljett och ska få följa med min moster och hennes familj till Italien nästa vecka, ska bli riktigt niice att få komma härifrån från kalla Sverige och till vääääärmen!!!

// J








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0