man måste dö några ggr innan man kan leva..

jadu började dagen med storstädning hos moster, fick ihop 4 stora säckar med skräp och städade ur kusinens rum & små plockade lite till blev jobb och slit från kl 10-2, sedan blev det  att dra hem och käka pyttipanna.,

dagarna bara går och går.. känner mej ganska så rastlös utan jobb, traskar bara runt hemma i mitt hus och undrar vad som ska hända här näst? har inte heller fåått min lön & det suger en aning.. såå ska ringa och kolla vart fan den är på måndag. För vad fan måste ju ha lön nu när jag jobbat och slitit på bibblan. Vädret idag har inte vart det mysigaste precis regn, regn och åter regn "/ skööönt att man sluppit sringa runt ute iallafall.

Ikväll blir det hemmakväll med godis och film, lite sugen på utgång, men känner att jag måste spara mina pengar och ärligt talat orkar jag inte supa, ballar bara ut i slutändan och det blir en jävla massa taxiåkande och en extrem fylla har jag märkt på sista tiden -.- HAHAHA..

Imorn blir det torp med Joakim och sedan hem, kusinen fyller 5år såå ska försöka hitta ngt roligt till henne, sen fyller även min älskling år den 6 september såå ska se vad man hittar till henne.. det lär bli svårt för kvinnan önskar sig ju inget, hon säger bara JAG VET INTE! kul menar jag -.- nått måste hon väl änna önska sig?, eller har hon kankse redan allt? nee skulle inte tro det.

Annars rullar livet på, både bra och dåliga stunder, men säger bara lev livet, gör allt du kan för du lever bara en gång!!!!
// J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0