SannaTuresson<3




Onsdagen spenderades med min underbara Sanna, äntligen fick jag träffa min pingla, inte träffat henne sen typ midsommar "/ hehe .. Såå först var hon på middag & sen kom hon och hämtade mig runt nio tiden så åkte vi hem till henne. Hon var ensam hemma för hennes föräldrar var ute med båten.

Sååå vi låg och snacka typ, sen käkade jag macka men allt var typ mögligt såå fick käka möglig ost HAHAA ! Sen gjorde vi popcorn och kollade på Wieners en jävla bra komedi assoo, längesen jag skrattade så mkt.

Efter filmen skulle vi sova men det gick ju som det gick.. Sanna somnade ju dirr medans jag verkligen inte kunde somna. Låg vaken och kollade i mörkret kändes som det var spöken eller ngt, såg massa skuggor och skit, blev skit rädd kändes som jag skulle kissa ner mig..
såå jag skriker till och springer över till Sannas säng, men hon bara gå iväg typ jag bara neej! jag ska sova brevid dig. Så jag hoppar upp brevid henne gömmer mig under täcket och vågar inte kolla upp, så då blir även Sanna skit rädd och där ligger vi i mörkret hahaha,

Sen Sanna bara ta kontrollen och sätt på tv:n men jag vågar inte resa mig upp tillslut får vi tag i kontrollen och sätter på, då såg vi ingenting och när vi lägger oss igen kramar jag om henne och har täcket över huvudet. Tror fan aldrig jag varit så rädd..

Sen idag torsdag vaknade runt 1 tiden la oss och kollade på the eye, såg den två ggr i rad olika verisioner men vi somnade båda två på sista hehe senare gjorde vi mat och sen drog vi till torp och handlade, sen hem och nu ligger jag här och nöördar.

Imorn blir det att gå upp runt 8 för att dra med mamma till vbg och hjälpa min moster att flytta kommer bli en lång dag känns det som.. därefter blir det antingen krogen eller myskväll med Sanna

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0