Seeeg dah


Igår blev det fest hos Kevin, med emma, rickie och Bastii. Jag och emma var nära att tatuera oss hahha ! meen bestämde oss för ett starkt NEJ.. vågade inte hihi, men sen när vi skulle dra ångrade jag mig lite.

Efter förfesten drog vi vidare ner till pingvin för Bastii, matte och dom andra skulle in på trädgårn och vi orkade inte. Rickie hade stuckit upp på ngn raggarträff vid i17 och jag hittade honom senare i en raggarbil som körde runt i stan. När jag och Emma käkat fördigt och var mätta, glada och fulla tog vi svart taxi hem för att sova..

Idag vaknade vi runt 1 tiden, gick upp för att käka frulle, men fanns dock inte mycket att välja på då mjölken var slut, smöret och det fanns inga pålägg bara lite ost. Så vi kokade ägg och käkade upp dom sista mackorna.

Sedan tog jag 5 bussen hem, umgicks lite med kusinerna innan dom drog hem, sen in till sängen och kollade på i hennes skor. Snart blir det till att sova för att imorn vakna tidigt och dra till Vänersborg till tandläkaren -.- .. Sedan får man se vad man hittar på. Alla börjar ju skolan nu och min älskade Frida är i Kalmar med hennes syster "/ .. Är såå ensamt här hemma utan henne. Men men thats life..

// J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0