städning på hög nivå

Idag har jag storstädat hela huset. Dammsugit, moppat golven, bäddat sängarna, vädrat mattor & städat toaletterna. Mamma tvingade mig -.- men tjänade 300 kr såå det var det faktiskt värt. Sedan blev det 2 timmars solning och såklart ett dopp i havet med pappa. Frammåt kvällen grillade vi kyckling grillspätt det var jätte gott & mysigt.

Nu ligger jag i min säng och kollar på Harald och Kumar go to white Castle. Får bli att försöka sova om en stund, för imorn ska man upp vid nio för att åka in till banken och fixa ett sparkonto, sen bort och jobba med pappa och min bror. Städa trappor.
Sen imorn kvääll blir det Göteborg med frugan<3 för att gå på bio. Ska se en ny film som heter jag sknar dig eller nått kommer inte ihåg. Hoppas på en trevlig kväll.

// J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0