stan med mammsen

Idag väckte mamma mig vid klockan 9 men jag gick inte upp ur sängen förens runt 10 tiden. Runt halv tolv drog vi in till stan för att göra i lite ärenden. Först gick vi och shoppade en skjorta till mig, sedan blev det middag på museumet. Sedan drog vi till Junovägen för att lämna cv för personlig assistent, vi gick även och pratade med en person på hemtjänsten. Därefter träffade vi pappa för att lämmna hans nycklar och så tittade vi i lägenheten som ska hyras ut. Sen blev det stor handling på torp.

Nu ligger jag i min säng och slappar. Ska snart laga lite mat, blir nog toast eller ngt gott vi har i kylskåpet. Sitter även inne på skype och lyssnar när grabbarna spelar Hon.. mkt intressant menar ja hahaha eller inte -.-

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0