30 augusti



Du kom som en vind, du var som en prins, men du försvann en dag och kommer aldrig att bli min.


Jag älskar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag glömmer dig. Jag älskar att hata dig och jag saknar att glömma dig.


Saknar livet som vi hade men nu börjar jag förstå. Det kommer aldrig tillbaks, måste glömma det som var.
Du har förändrat dig så mycket, du är inte den du var, du är lycklig utan mig, jag ser du skrattar och du ler.
Jag säger att jag glömt dig, jo att allt e helt okej. Men fuck it, hur ska jag nånsin glömma dig.


Tänk alla gånger jag ångrat saker jag sagt, ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt. Gånger jag sårat andra utan att mena det. Jag ber om ursäkt nu förlåt men jag menar det.


Bara för dig ska jag vandra genom eld, och trampa på spikmattor för att kunna ge dig hjälp. Du är mitt liv, min kärlek och bästa vän, och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig.


Malin och Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0