vänersborg


Sitter nu hemma ensam hos moster och lyssnar på musik, menas hon och Ingemar jobbar, kusinerna är hos kompisar. Riktigt sköönt att vara ensam. Ska ju trotsalt umgås med dessa människor i en hel vecka haha.
Vaknade runt 8 för att dra med mamma , men så säger hon att jag inte behöver för att Pernilla jobbar så då var det bara att gå och lägga sig igen. Runt 2 tiden körde pappa in mig till tåget som gick 15.02. I kväll blir det bara till att ta det lugnt och lägga sig tidigt så man orkar upp imorn bitti.
Kommer sakna alla mina vänner och hoppas dom kommer sakna mig med haha. Men är ju trots allt bara ifrån dom i en vecka så det är ju sköönt!
// J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0