bakfull och förjävlig



Skönt att vara hemma och ligga i sin egna säng. I fredas var det mys hos Sanna, kollade massa film och käkade popcorn. Somnade sedan runt halv 5 tiden tror jag? hehe.. Lördagen blev det torp en snabbis sen körde Sanna hem mig och jag tog en dusch och fixade till mig. Runt halv 9 kom Sanna och hämtade mig igen och vi åkte hem till Sofia på lite förfest. Blev en lugn kväll med tjöt och dricka. Klockan 12 gick vi ner till stan för att dra till Höga C, men så ringde Emma så jag gick och sa hej till henne, medans dom andra drog upp. Var jävligt full.. gick förbi Hanna på köket och prata lite med henne och drack lite vatten. Sedan drog jag därifrån. Gick för mig själv upp till Höga C men var kö och tog sån lång tid så orkade inte stå kvar så vandrade istället ner till Chapplin och käkade kebabrulle HAHAA!!.. ganska så misslyckad kväll. Sedan vid 2 någon gång mötte jag Sanna och alla så då gick jag och Emelie vidare på någon efterfest as tråkigt men men vad ska man göra liksom... efter efterfesten drog jag, Emelie, Jeppe och Elliot hem till Jeppe och somnade dirr, då var la klockan runt 6.. FML! vaknade upp vid 1 tiden idag tog sedan bussen hem klockan 3 kände mig som en polsk hora när jag vandrade gatan ner, helt jävla sleten, bakfull som aset, klackar och söndriga tights bra Julia BRA, eller inte fyyyyy. Nu ska jag iallafall lägga mig och kolla 7:th heaven, har fortfarande ont i huvudet så det är väl ett tecken på att jag var JÄVLIGT full igår drack upp 3 liter vin. Vafan liksom? fasst Emelie tog nåra glas men ändåå. Yeye byebye

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0