boys in movies are just so much better

Första dagen idag som jag sover hemma sen i fredas. Lite gött att komma hem och få sova i sin egna säng, men gött att vara borta också. Borta bra men hemma bäst, det är väl så man säger? I helgen blev det som vanligt fest som stog på schemat. Fredas blev det Harrys med goa brudar och lördag blev det Höga C, även här med gött folk. Slutade dock inte lika bra som i fredas eftersom jag spydde hahhaa men men sånt som händer. Söndag sov jag över hos Hanna, storstädade hennes lägenhet ojoj det tog tid xD, städade verenda liten vrå. Sorterade allt i hennes badrum och jag kan lova er det var inte lite grejjer hon hade. Så nu är det bara hennes kläder som behövs tvättas och det lär ju behövas minst 15 tvättmaskiner för att få plats med alla hennes grejjor, men men kommer nog gå bra. Imorse ringde dom från Parkens förskola och frågade om jag kunde jobba men fick tyvärr tacka nej eftersom jag skulle jobba på Skansens förskola. Det roliga var att när dom ringde mig imorse runt 7 tiden fatta jag inte först att det ringde, trodde det var väckar klockan så svarade typ och la ner den igen tills jag hör röster så tar upp den igen och pratar typ i sömnen, fattade ingenting hahahhaaa.. lite pinsamt. Nu ska jag lägga mig och kolla på how to lose a guy in 10 days. Sedan blir det nattiinattii för min del, så jag orkar upp imorgon då det blir jobb 10-18.30 sååååååååååå GODNATT!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0