dont promise me the moon or the stars , just promise you'll stay under them with me forever

Du är min solstrole, min ängel, du är mitt allt! Du får mig att le genom att bara finnas där eller bara genom att skicka ett konstigt sms som vi är väldigt duktiga på att göra. Glömmer aldrig lektionerna med Gunbritt hahaha. Du rycker upp mig när jag mår som dåligast och du ställer alltid upp för mig och jag kommer alltid göra detsamma för dig. Du är min bästa vän nu och föralltid glöm ALDRIG det.<3<3<3



Ont i huvdet, halsen, är snuvig, fryser.. kanske jag är förskyld? vaknade runt halv 7 imorse och låg och väntade på att någon förskola skulle ringa, men ingen ringde så jag sov vidare skönt. Skulle igentligen med min gulliga vän Frida till torp idag men orkade inte mådde inget vidare så får tat imorn istället. Ska även besöka systemet och inhandla helgens alkohol för då är det NYÅR och då blir det party med min FRIDA MAGNUSSON!..Ska snart påbörja säsong 4 på 7th heaven nu är det bara 9 säsonger kvar hahahaa..

// J


Kommentarer
Postat av: fridis

love you girl <3 best friend forever.

2011-12-28 @ 19:45:29
URL: http://fridavamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0