feelings that came back are feelings that never went away



Vaknade upp vid 10, men gick inte upp förens 11. Käkade frulle, julskinka, gröt och kaffe. Sedan öppnade vi lite presenter, visste redan vad jag skulle få eftersom jag var med och köpte dom hahhaa.. fick bli en vinterjacka, smink, 2000kr och lite små saker som ansiktstsscrub, deodorant, balsam, ansikts kräm som tar bort smink och orenheter i ansiktet, även en kräm  som återfuktar huden och rengör. Nu är pappa ute och eldar i badtunnorna och jag å mamma ska om en stund laga lite mat. Vid 4 kommer hela släkten sedan drar dom igen vid 8 och då blire mys med mamma, pappa och brorsan. Var även och köpte massa godis med pappa igår som vi la i en jätte stor skål som vi skulle ha idag, men nu är skålen halvfull, för vi käka som galningar igår hahahhahaa fail!! Men nu ska jag duscha och fixa mig lite..byebye

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0