god jul gott folk!



Drog med pappsen till torp i torsdags och köpte lite julklappar till mig, blev inte så mycket men lite hitta jag allt som en jacka från bikbok, en ny deodorant, balsam och några slags krämer till ansiktet. Får även i present en heldag med mammsen på torp nästa vecka då jag får köpa lite smått och gått hihi. Sedan igår var jag och pappa och städade trapphusen sedan en sväng till torp stor handla inför julafton och jag gick till systemet för att fylla på förådet inför söndagen. Nu är klockan över midnatt så nu får man väl ta och säga GOD JUL på er och hoppas ni får en grym julafton. Känns absolut inte som jul, ingen snö och det är runt 7+ grader hahahaa.. om några timmar blir det upp och öppna presenter och äta frulle. Sedan frammåt eftermiddan kommer släkten hit och då ska vi bada badtunna och käka julbord. Ska även köra present leken jihoo!! har även bestämt att någon dag nästa vecka ska jag tatuera mig, får bara se vilken dag som passar bäst. Men nu ska jag ta och sova så att tiden går lite snabbare godnatt.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0