I like my bed but I would rather be in yours.



Skippade att följa med pappa in och städa imorse eftersom jag inte mådde något vidare bra. Gick dock miste om 300kr men vafan har pengar nu ändå så klarar mig hehe. Blev en lång promenad, skönt att komma ut i friska luften är ju så otroligt fint väder ute. Blir en lugn hemmakväll idag vila upp mig lite, så kör jag gärnet imorgon istället! ska hem till Michelle med Frida och nåra brudar och käka middag sen får vi se vad som händer, har även lovat Emma att mitt nyårslöfte ska bli att inte supa mig så jävla full varje gång jag festar.. för det går alltid bara utför.. men det tänker jag aldrig på när jag väl festar, sitter där i soffan och dricker och kör massa lekar sen pang bom så är jag för full..hahahhahaa FAIL! men får bli ändring på det nu hihiiii..

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0