päser i hannas lägenhet

Känns som jag flyttat in hos Hanna, sovit här söndag-måndag, tisdag-onsdag och ska sova här inatt igen. Skööönt att vara hemifrån lite (A) hehe.. Jobbat idag på Parkens förskola mellan 10-5, gick hem till Hanna och sitter nu här ny duschad och dunkar musik. Väntar på att ungen ska komma hem från Överby. Sedan blir det till att åka bort och köpa pizza, sedan ska vi bara mysa i soffan tills det blir till att dejta kudden inför natten. Imorn börjar jag klockan 12 och ska då vara i Forshälla så Hanna ska köra dit mig och sen förhoppnings vis hämta mig. Annars får det bli bussen. SKa även hinna med torp imorgon så jag kan lämna tillbaka en tröja jag inte vill ha. Yeye ska nog ta på mig lite kläder nu och sätta mig i soffan och nörda tv:n...

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0