roadtripp



Annandag jul blev väl som den blev, inte det roligaste kanske men funkade, förfesten blev hemma hos Jennie, den var iallafall grym med stort G! sedan när vi skulle ut så gick jag och Hanna till någon hemma fest. Men sen drog jag därifrån smsade min kära fader och moder som kom och hämtade mig. Kärlek till dom. Kom hem och kände mig hungrig och vad hittar man inte i köket om inte en oöppnad paradis ask. Blev överlycklig så slet upp den och plockade ut 4 styckna trillingnötter som är min favorit. Fick lite utskällning dagen efter men men det var det värt hahha.. Blev till att ligga i sängen i princip hela dagen idag med min goa morgonrock och mina tofflor och glo 7:th hevaen, tills Camilla smsade runt klockan 5 och frågade vad jag skulle göra. Orkade igentligen inte göra ett piss men tänkte att det kunde vara kul och komma ut på lite äventyr så Tony, Malm och Camilla kom ut och hämtade mig så åkte vi hem till Malm drack lite och tjötade. Sedan drog vi ut och körde lite med bilen. Mer roligare än så blev det inte hahaha.. men gött att få umgås med lite vänner iallafall. Nu ska jag sova så får vi se om det blir jobb imorgon annars ska jag göra som idag inte ett skit bara glo film hihii..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0