en galen helg like always

funderar på att klippa denna längden igen


jaooo lite dålig på uppdatering yeye, men har typ inte varit hemma såå får skylla på det. Blev utgång i helgen iallafall. Fredas blev det hem till malm och supa sedan ner till höga c träffade mackan och sen drog jag med honom upp till hans lillasyrra och hennes pojkvän så sov vi där. Kom upp dit runt halv 4 tiden.. och sen skulle han upp och jobba halv 7 OMG! så vaknar av att hans mobil ringer & ringer & ringer.. så mackan stack till jobbet och jag sov kvar. Tillbringade sedan hela dagen med camilla och tony, låg och kollade på tv hela dan helt döda. hahhaa.. sedan vid 7 drog jag ut till Emelie Brorsson, tog mig en dusch och gjorde mig iordning på nytt för att dra till trädgårn. Började att förfestade hos henne med Adam, Emanuel och Johan. Åkte in runt halv 11 sedan dansade vi loss och söp natten lång. Efter stängningsdags drog jag ner till chapplin och träffade David, Pontus och Malm, gick sedan vidare till Hanna Larsson på köket. Umgicks med henne och följde henne hem sedan vandrade jag runt ensam på gatorna och klockan var runt 4 xD... tills Malm ringde och undrade vart jag var så han och David kom och hämtade mig sen somnade jag dirr uppe på hans soffa.

Idag drog jag med Annie som skulle klippa sig hos Nattha. Hon klippte sig korthårig, kortare än mig :O omg den tjejjen vågar då fan allt hehe.. såå sa till henne att jag skulle joina så får se här någon dag så ryker väl mitt hår också. Nu ska jag bädda ner mig under täcket och kolla 7:th heaven pusshaj!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0