when I'm alone I think of so many things to say to you, when I have a chance to tell you, I go speechless.



Har vart riktigt mysigt att sova hos Hanna måndag-onsdag, måndags blev det mys framför tv:n med chips och dipp. och tisdagen spenderade vi med Hannas mamma & hennes väninna. Blev pizza och en hel del skratt när vi skulle lära Lola att använda en tatch (stavning?) mobil hahhahahaaaha !! idag gick Hanna och jobbade klockan 7 imorse medans jag låg kvar och nana.. gick upp någon gång runt 2 tiden, la mig och kolla tv:n sedan drog jag hem med 6 bussen. Imorn blir det jobb på Äsperöds förskola mellan 8 och 4 så ska väl strax försöka sova så jag orkar upp imorgon får nämligen ta 06.20 bussen in för att komma itid till jobbet, kul att spendera en timme inna på kampenhof -.- men men thats life. Nee godnatt på er, tjingelong..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0