you can't break a broken heart



Ligger och funderar ut vad jag vill ha i julklapp, men det är verkligen svårt.. vad fan ska jag önska mej? vill ha en tatuering men det kan jag inte säga för vet redan här och nu att det kommer jag aldrig få, så får väl istället önska mig pengar hihii. Sedan vill jag även ha en vinterjacka, för det börjar verkligen bli kallt ute nu! och den jag har tycker jag inte om ''/ . Sedan vad mer? små krafs typ lite här och där olika hudbrodukter kankse? men lättare med pengar liksom så jag kan gå och köpa mina egna julklappar, skulle gått med mamma igentligen men hon jobbar ju till 7 varje kväll mycket lätt då   -.- ... men blir kankse en snabbis till torp med pappa imorn köpa julgran och kankse köpa något. Men det är ett senare problem för nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon för då blir det åter jobb. Har även världens huvudvärk känner att jag börjar bli sjuk as kul nu i juletider liksom men men det hindrar mig iallafall inte att köra utgång på söndag!!!!!!! jihoooo..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0