you still mean everything to me, but you're not worth the fight anymore.

Blev arbetsförmedlingen klockan 2, hade lite frågor att ställa sedan gick jag till Hanna på köket och käkade mat, mycket gott. Vidare och frågade vad min tatuering skulle kosta om jag gjorde en och han sa runt 1000 lappen så det är helt okej. Drog till torp med Frida och Emma, men hittade fan ingenting -.- sedan åkte jag och Frida hem till henne och drack kaffe och käkade fruktsallad mums! Blev även bowling med Frida, Emma, Malm och Marcus men det var bara jag, Frida och Malm som spela... så klart vann jag ÖVERLÄGSET!!! hahhaa.. nu ska jag sova för mår inget vidare sen får vi se vad morgondagen har att bjuda på, sweet dreams..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0