hemmakväll



Medans alla andra är ute och super och roar sig på krogen ligger jag hemma och kollar solsidan, känns ju  så bra liksom hehe..men skönt att vara hemma tycker jag faktiskt.

Idag har inte hänt alls mycket. Jag vaknade, gick till skolan, åkte till torp & handla inför veckan som kommer då mammsen & pappsen ska bort. väl hemma sprang jag en halvtimme på rullbandet, tog en lång och skön dusch, sedan blev det att kolla på spåret och nu ligger jag här i min säng och degar..

Imorn blir också en slapp dag för då kommer min frida hit. Vi ska bara götta oss och spela kort. Har köpt lite godsaker såå blir nog en riktigt mysig kväll.

Satt och lyssnade på my heart will go on förut och började verkligen stört grina, fick upp massa minnen och en stor saknad av vissa personer i mitt liv.. tårarna bara rann kändes jobbigt men på ett sätt bra att bara få ut allt liksom, så kom mamma in & bara vad gör du ? jag bara gråter? ... hahaha

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0