kanske på tiden att sova?

Ligger i min underbara sköna säng och kollar på sesong 1 av GLEE. Fyfan vad bra det är har liksom fastnat i det och vill inte sluta kolla.
Idag har jag inte gjort så speciellt mycket...vaknat, mått dåligt och haft en jävligt jobbig huvudvärk så fick bli att knarkat alvedon. Stannade hemma från skolan, sov till klockan var fyra sen gick ja upp stekte mej en hamburgare och så gick ja å la mej igen jihoo!! kan ju iallafall säga att jag inte är speciellt trött nu iallafall.. men måste la sova så man orkar upp till skolan imorn, gött att börja klockan 10 iallafall.

Snart är det helg iallafall skönt får ja väl säga. Mamma & pappa drar till fjällen så hanna kommer hit och bor hos mig en vecka och ser till att jag sköter mig. Tur är väl det annars skulle jag väl skolkat och legat hemma å slappat istället hahaha..

Klockan är halv 2 och jag är inte det minsta trött får bli att titta ett avsnitt till på GLEE men känner på mej att tittar jag på ett till kommer det bli ytterliggare ett till å sen ett till osv. Men men..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0