längtaaar !!

Känns som det är så mycket som händer nu , först NewYork om 9 dagar, sen blire Barcelona i maj och förhoppningsvis Malta i juni om det inte krockar med studenten & allt. Sen har vi balen som ska genomföras och det mest efterlängtande STUDENTEN !!!  detta kommer bli såå undeerbart sista delen av skoltiden :) , men skolan är väl inte så värst kul ändå bara massa plugg. Sedan tänker jag ofta på vad fan ska jag göra efter studenten? vad händer då? .. ska man skaffa sig ett jobb?, åka ut & resa?, eller vad fan händer? Det jag funderar mäst på och som jag har i tankarna är om man ska åka över till England och jobba som au-pair i nått år. Eller kankse något voluntär arbete. Som sagt det återstår och se.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0