sovstund


Ligger nu i sängen med min sötis Frida, haft en super kväll tillsammans med henne och Hanna. Kollat tv, spelat kort & ätit massa onyttit ! , när Hanna gick och la sig körde jag & Frida all in (Y) satte oss och lirade kort med en öl i handen och några glas vin. Fick en del skrattanfall och väldigt mycket kramp i magen, men det var det värt.

Klockan är nu 3 och vi tänkte sova är ju trots all en ny dag imorn då det blir ännu mer chill skulle jag tro. Bara slappa hihi. Men nu blire iallafall att sova, Frida har redan somnat den jäveln bara tänker på sig själv hela tin och inte på hur jag känner mej, ska ja få somna själv nu liksom? tänk om någon kommer in och kidnappar mej, åså sover hon aja bättre ja kidnappas än hon tänker hon säkert...såå jävla egoistisk, men gillar henne ändå<3 !!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0