04.36 ...

 



Kan ju säga att jag iallafall har upplevt bättre kvällar än den här men men .. hade lite trevligt iallafall, drog till munkedal med hanna & emelie på någon fest, slutade med att man satt och spelade poker haha! sen skulle man då hem med bussen för att sedan få skjuts från torp och hem men när man ringer till sin chafför så vägrar han så klart att svara -.- .. så blir till att ringa en annan pöjk, som blev min räddare i nöden så han kommer och hämtar upp mig vid rotan och skjutsar hem mej vilket jag uppskatta väldigt mycket för att gå i 40minuter klockan 02.30 skulle inte vara så rockit !!

Ligger nu nergrävd i min säng och njuter av värmen från det fluffiga täcket. Lyssnar lite musik gör jag också, behöver väl igentligen sova men är faktiskt rätt pigg. Vill spela kort men har fan ingen att spela med.. så det suger ju lite. Så blir väl till att somna till någon bra film istället
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0