a fucking lizt

DU ÄR JUST NU

Glad
- ohjaa så glad man kan vara
Arg - nej inte det minsta
Ledsen - nepp
Pigg - övertrött som fan
Törstig - litte ksk
Kramsugen - som fan, så får krama om min sötnos inatt
Besviken - kanske det
Taggad - sug min kuk
Trött - sån skit håller jag inte på med eller
Pepp - jovars
Hungrig - ja som en val fifan
Sjuk - är missfoster :P
Frisk
- inte någonstans asså
Sur - nehe
Irriterad - mmm fett asså

SENASTE

Du pratade i telefon med - emelie brorsson
Du smsade med - minns inte och orkar fan inte kolla heller
Du pussade - DEDU
Du åkte bil med -vem bryr sig
Du gick promenad med - frida ifrån bussen, annars hanna
Du busringde till - en grek i norrland
Du msnade med - min söta granne
Du spottade på - skit samma
Du blev utskälld av - mamma
Du fick ett samtal av - emelie
Du fick sms av - som jag sa, ingen bryr sig

UNDER VECKAN HAR DU:

Du gjort något du egentligen inte ville - antagligen
Du skämt ut dig - hela tiden
Du kastat pärlor på svin - vilka pärlor?
Du kramat en vän som betyder mycket - ja förfan
Du bråkat med någon du hatar - fuck no
Du ringt fel person - vet inte
Du gråtit - minns inte,har minns som en gråsugga
Du solat - ne blek och fet de är min melodi
Du pussat någon - igår kanskeeee
Du varit ute i regnet - har inte regnat sen medeltiden så ne
Du umgåtts med en speciell person -  frida är speciell på alla sätt och vis
Du haft kuddkrig - nehe inte de
Du skrattat åt någon annans skämt - skulle jag tro
Du inte skrattat åt någon annans skämt - kanske de kanske
Du gått nattpromenad - ja
Du laddat mobilen - japp
Du förstört något - tror inte de vaa
Du slagit någon - ne men blev slagen av en hagga förut :P
Du gjort något du ångrar nu - kissade ner mig, så jävla onödigt
Du terroriserat någon - trackar alla ja känner, men de e sån jag e lix
Du badat i badkar - naken mmm så gott
Du missbrukat musik - AH FÖFAN
Du pratat med någon längre än fem timmar - hahhahh ne
Du dragit skämt som ingen förstod - brukar bli så jaa
Du haft vattenkrig - neej :P
Du sett film -  ajjemen mannen
Du pluggat - yes sir
Du matat fiskar - hade jag haft nårra hade ja garanterat matat dom men i dagens läge nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0