en galen dag i göteborg

idag har jag varit med hanna, vi tog en tripp till göteborg skulle igentligen till ikea, men beslutade att besöka storstan först. väl framme blir det rena rama kaoset och vi hittar inte.. så åker in i fel filer, stannar upp mitt i korsningen & bilar tutar & vi får panik. fick handlat mig ett linne iallafall :)

På vägen hem tar vi svängen om ikea & köper en BOKhylla, en byrå och prynadssaker till hannas lägenhet :) tar även en tripp till ljungkile och handlar mat.. väl hemma börjar vi bygga men går ju inte så bra då vi inte hittar skruvmejseln & hammaren, såå nu sitter vi istället i soffan fetar oss med chips och dipp. kan iallafall kortfatta säga att detta vart den roligaste dagen på länge med min lilla hanna<33

snart blir det till att åka hem och sova för att imorgon gå till skolan...så där lagom kul liksom.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0