galen natt med min going <3



tjena tjena mittbena och sidenbena.

ligger i sängen med min gos och ska snart sätta på en film. har spenderat kvällen hemma med fridis, spelat en jävla massa kort, kollat på film och druckit minst tusen koppas kaffe och tjugotusen glas julmust så blir en del springade till muggen men då får vi motion med så de är väl bra antar jag. vi ville göra något som vi inte brukar göra så vi gjorde collage. först gjorde jag ett till frida och frida gjorde ett till mig, båda blev skit grymma och sen gjorde vi ett tillsammans och de blev jävligt rått, men de är så de ska vara.

hoppas iallafall att ni, era söta människor fortsätter läsa min blogg. ska göra mitt bästa med att uppdatera osv. men de ska nog gå fint antar jag.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0