du & jag



 



FRIDA LINNEA MAGNUSSON

Snuffan utan dej inget mej.. vi hör ihop du & jag som sylten på en rostad macka

Öppna hjärtat känn dej fri, Var det livet lät dej bli Frida Magnusson jag är glad att du är du!

I never wanna see you cry, and I never wanna tell a lie,
Said I never wanna see you cry, and I never wanna tell a lie.
  

våran vänskap ska alltid gnistra å lysa.
I vått å torrt ska ja ställa upp för dej, finnas till hands & trösta dej när du e ledsen!
Du betyder lika mycket för mig som snusen i min mun! go, dyrbar & beroendeframkallande!


Kommentarer
Postat av: frida magnusson

åh min lilla snuttis! älskar dig babe, du är underbar. vill aldrig förlora dig. älskar alla våra flummstuder då folk tror vi är höga ;);) <3 puss bebis!

2011-01-30 @ 17:23:37
URL: http://fridavamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0