don't ask me what's wrong, just put your arms around me and tell me you're here



vaknade klockan 5 imorse av att mamma står och blåser håret, hon förstörde min skönhetssömn -.- hahaa. Nu är hon i Stockholm med Annica Gröning och Susanne Wennerberg, sikka göttegrisar. Sååå nu hoppas jag verkligen att hon köper något fint till mig, så snäll som jag är. Mammas favvotjej juh hihi (A). Jobbade med pappsen idag, gick faktiskt jävligt snabbt eftersom vi hjälptes åt idag. Så var hemma igen vid 2 tiden. Svängde förbi systemet på vägen hem där jag köpte lite smått och gott till Frida. Själv har man så att det räcker, tio öl och en liter vin (Y). Sedan blev det ännu ett stopp på rotan för att köpa pizza, såå nu ligger jag i min säng och är proppmätt, så därför tänker jag ta mig en liten siesta så att jag vaknar till liv.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0