don't let dreams always be dreams



då var denna helgen över, och imorn äre måndag. Världens segaste dag ever! helgen har varit helt okej, i fredas jobbade jag på forshällas förskola, fick stänga, var as nervös men det gick galant. Tog bussen in till stan och träffade David, sedan chillade vi istan hela kvällen med massa folk. Lördagen blev det till att supa. Började dricka vid 2 tiden, drog till systemet och sedan hem till Malm. Frammåt kvällen drog vi till höga C, där jag senare framåt natten blev utslängd -.- hahhahaa.. tog taxi upp till mackan och sov över där.

idag har det inte hänt ett piss, har haft as tråkigt eftersom vi inte haft någon ström hemma så har inte kunnat göra ett dugg.. ingen tv, ingen data, ingen mobil.. fyyyyyy!! men som tur är så är nu äntligen strömmen tillbaka. Är även översvämmning utomhus, hela bryggan ligger under vattnet, vid rotan är det vatten över hela åkern och inne i Uddevalla är det också en JÄVLA massa vatten.. det är kaos!!!!!!!!! nu ska jag iallafall krypa ner i min säng och kolla på the help.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0