drama, lies and tears. cheers to the teenage years



Godmorgon, ligger i min säng och ska snart upp och käka lite frulle för min mage kurrar som aldrig förr. Men pallar inte att resa mig -.- börjar få långtråkigt här hemma nu, eftersom det aldrig ringer nu för tiden och vill att jag ska jobba, och alla andra jobbar. Min underbara Frida jobbar all the time, såå träffar henne typ aldrig nu förtiden :/ saknar henne enormt, saknar våra stunder.

Blir till att sticka in till stan lite senare för att köpa snus och lämna tillbaka pottas mobiltelefon som jag nu har haft ett jävla bra tag hahhaa.. tror han saknar den. Sen vettefan vad som händer, blir väl att dra mig hem igen och göra ingenting men får se. Hatar att det är måndag, för dom är såååååå sega och tråkiga vill ha fredag och helg för det är mycket roligare!! på onsdag blir det förhoppningsvis bio med Frida och Amanda. Inte träffat henne på år och dar så det ska bli roligt att träffa min lille gullunge.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0