every girl is beautiful, it jusst takes the right guy to see it.



jobbade idag på Högås förskola det gick galant. Kul att träffa alla goa ungar igen har faktiskt saknat dom. Efter jobbet drog jag mig hemmåt, tände en brasa och kurade ner mig framför tv:n kollade på nyheterna och parlamentet. Nu ligger jag nergrävd i sängen och kollar på sjunde himlen.

Imorn blire jobb med pappa och sedan vara med min going Sanna, blir antingen myskväll eller utgång det återstår och se. Väljer vi myskväll brukar det nästan alltid sluta med att vi drar ut ändå hahhaa.. sedan på lördagen ska jag och Frida till Göteborg, vet dock inte vad vi ska göra men det vet Frida, ska bli en överraskning tydligen eftersom jag fyllt år. Såå det kommer nog bli kul, hoppas jag iallafall. Läääängtar!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0