in the end you'll see who's fake, who's true, and who would risk it all for you



drog mig in till stan vid 4 tiden och mötte upp Hanna gick hem till henne och hann vara där en kvart innan jag sprang ner och träffade Frida och Amanda, gick på bio och såg Svensson Svennson riktigt bra film med en jävla massa drama haha. Sedan stack jag upp till Hanna igen och vi slingade mitt hår, såå nu har jag ljusbrunt hår. Helt okej fasst ganska ovant att se sig själv i spegeln för tillfället. Kollade på efterlyst och käkade chips tills mamma kom och hämtade mig.

Imorn blir det jobb på Högås förskola klockan 09.30-17.30. Efter jobbet drar jag nog hem till Hanna, ska återigen slinga mitt hår fasst denna gången med blonda slingor. Hoppas på ett bra resultat annars får det bli till att bära mössa en tid framöver.. men nu får det bli ett avsnitt av sjunde himlen innan man dejtar kudden inför natten.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0