inte mycket till sömn..



sova? vad är det? .. kan säga att denna helgen har jag verkligen inte fått sova mycket alls. I fredas blev det Höga C och Harrys med Sanna, Emelie och Frida. Jag och Sanna drog hem runt 3 tiden och var nog inte i sängs förens klockan slog halv 5. Lördagen drog vi in till Sofia runt 8 tiden och förfestade. Spelade även buzz, as kul spel men jävligt svåra frågor.. även denna dagen blev det Höga C. Var med Sanna, Sofia, Emelie, Sara, Steen, Marinius, Elin och Jon. Rickie kom och hämtade upp mig och Sanna vid halv 3 och även då somnade vi vid 5. Så idag har vi bara legat framför tv:n hela långa dagen. Kollat på typ 4-5 filmer. Sedan blev det beck och nu ligger jag i min säng och ska snart kolla på the holiday innan jag lägger mig inför natten.

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0