isn't it amazing how a person who was once just a stranger, suddenly meant the world to you?



blev till att sova till klockan slog 2 idag , sen upp och göra mej iordning för att dra in till stan ,mötte upp pottas och överlämna hans mobiltelefon, sedan drog vi till Willys och köpte snus. Sen drog jag upp till Hanna och myste lite med henne innan det blev bowling och jag kom 2:a aja bättre än sist iallafall. Tog bussen hem vid tio och när jag kom hem ser jag att det ligger en onepiece i trappan!!!!!!! fyfan vad jag är glad nu, mamma är allt för go sometimes BIG LOVE till henne.

Imorn blir det till att vakna tidigt för att ta mig ut till Ljungkile och jobba, ska bli skit kul inte jobbat på jätte länge nu och behöver pengar!, är pank jusst nu efter alla mina galna krogen rundor har fått order av Hanna att lämna mitt bankkort hemma i fortsättningen och det tycker jag låter som en bra ide annars vet jag hur det slutar, och jag vaknar alltid upp dagen efter med dåligt samvete hahahaa..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0