my attitude is based on how you treat me



sova, sova, sova... Gööööttmos!!! ligger nu i min säng med nybäddade lakan, tända ljus, go rökelse och en snus i min mun. Ibland är livet för underbart. Fick damsugit mitt rum idag fyfan vad gött, nu är mitt rum fräscht och fint (stavning?) hehe (A) imorn är det äntligen tordag och ännu en dag närmare helgen. Fyrakarns vad jag älskar helger!! det ända man behöver tänka på då är att ha kul. Inget jobb som väntar och man kan liksom göra precis vad man vill, ingen mamma som vakar över en.

I helgen blir det till att dra till Lysekil till min kära Annie, helan & halvan möts ännu en gång. Blir en massa mys ihop med min going och tror bestämt det blir en del skräckfilm också.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0